از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من

مشاعره!!!

سلام دوستان


امروز به من خیلی خوش گذشت.


امروز هم برنامه داشتیم هم مشاعره بود.


منم با اعتماد به نفس کامل وبدون هیچ آمادگیی شرکت کردم


یکی قبل من نشسته بود که کتاب شعرو جوییده بود


یک کلماتی به  من میفتاد هنوز یه دور کامل نخونده بودن که من سوختم 


از جلوی معلما که رد میشم بهم میخندن.


ولی با این حال بهم خوش گذشت و این که زندگی جاری ست چه خوب چه بد.

  

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

((ث))دیگه!!!!!
خیلی باحالی سارا
وبلاگت رو باز کن ببین سر درش چی نوشته

مرسی از لطف شما دوست عزیززززززززززززززززز

بعدشم مگه ث چشه ها ها ها ها؟؟؟؟؟؟

مریم شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

کلک بهت حسودیم شد خیلی قشنگ مینویسی

مرسیییییی

مدیریت بلاگ اسکای شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ

با سلام خدمت شما کاربر گرامی
به اطلاع شما میرسانم با توجه به اینکه محتویات وبلاگ شما جالب و مورد توجه کاربران دیگر قرار گرفته وبلاگ شما به عنوان بهترین وبلاگ ساخته شده در اردیبهشت ماه انتخاب شده و شما برای تبلیغ وبلاگ خود در سایت ها و وبلاگ های دیگر به صورت رایگان به لینک زیر مراجعه کنید و در بخش نظرات اسم و آدرس وبلاگ و ایمیل خود را درج کنید تا تبلیغ در سایت ها انجام گیرد
لینک:
http://www.blogsky.com/cp/weblog/ReservedComm
با تشکر مدیریت بلاگ اسکای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد