از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من

مردن من بی تو....

چه کسی خواهد دید

مردنم را بی تو

گاه میندیشم

خبر مرگ مرا با تو چه کس میگوید

آن زمان که خبر مرگ مرا میشنوی

روی خندان تو را کاشکی میدیدم

شانه بالا زدنت را بی قید

و تکان دادن دستت را که مهم نیست زیاد

وتکان دادن سر

چه کسی باور کرد

جنگل جان مرا

آتش عشق تو خاکستر کرد

چه کسی باور کرد!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
پروفسور چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

افسانه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام عزیز مهربونم

چقدر غمگین!!!!

سلام عزیزم
هی

افسانه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

دوباره شب پنجره ها را خاموش کرده است

بادها زمین را به کجا می برند؟

انگار دنیا قایق شکسته ای است که هر

لحظه بیم غرق شدن دارد.....

خیلی گلی

ف. کاف پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

واقعنا

بله بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد