از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من

عشق پاک من....

سلام عزیزان

فوشم ندین اومدم جمله ای رو که امشب گفتم براتون بزارم:

انتظار کشیدن برای امدنت مانند منتظر ماندن پشت چراغ قرمز است هرچند طولانی و طاقت فرساست ولی به پایان میرسد.نمیدانم شاید هم به پایان نرسد!این روز های بدون تو پر است از دلهره و انتظار نمیدانم  الان با که هم اغوشی!

نمیدانم حالا که پیش او هستی همانگونه که پیش من بودی میخندی؟یا برای او هم زمزمه های عاشقانه میخوانی؟

گاهی با خودم میگویم:او پست تر از ان استن که فکر مرا در گیر کند.

اما گاهی،اما گاهی با خودم میگویم:

اوهمان عشق پاک من است

(سارا)



نظرات 6 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام سارا گلی
زیبا بود
راستی مرضیه برات رضایت نامه گرفت

سلام عزیزم
مرسی
دستش درد نکنه

مبینا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام
تو که میخواستی بری گزانه چی شد سر از خونه ی فریبا اینا در آوردیدارم برات

سلام گلم
فردا برات توضیح میدم

بهزاد چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ http://behi.fardblog.com


like
عالی بود

مرسی بهزاد

مرضیه پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ق.ظ

سلام سارایی عاشق جمله هاتم .سارا اومدی خونه زنگ بزن بهم کارت دارم

سلام
مرسی

افسانه پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام مهربونم

می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری

فکرشو بکن…

اگه با خدا دوست بشی ، چه زیبا شکل می گیری . . .

سلام دوست خوبم
بله بله

مریم پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.sooskesiaish.blogsky.com

سلام سارا گلی
با این که دلم میخواست فحشت بدم ولی خوب بیخیال!!! اینجا خونواده نشسته.استغفر الله
به پیشنهاد مرضیه میخوام خبرنگار بشم البته دارم به حرف دیبا جون مبنی بر بالرین شدن هم فکر میکنم شما پیشنهادی نداری باید یه صندوق انتقادات و پیشنهادات سر در وبم آویزوون کنم
راستی شنبه هفت و بیست دقیقه سر کوچه باش!!!
سارا این سریالات محشرن خیلی باهاشون حال میکنم دمت گرم
آپم بدو بیا

سلام عزیزم
بله بله.
مرسی
در راهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد