از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من
از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم

خدایا عاشقان را غم مده،شکرانه اش با من

.....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جای خالی تو...

چه بگویم از این همه درد

یادته اون شب به تو گفتم جای من در قلبت کجاست؟پوزخندی زدی و سکوت کردی.

حال به من میگویی برو.چگونه بروم؟

یادت نمیاید ان همه دوستت دارم هارا.تازه میفهمم که همه اینها دوستت دارم های پوچ و خیالی بود.

برا من تو تز همهی دنیا هم بهتری.

فقط میخواهم یک با تو را ببینم . از تو بپرسم:چیزی از ان علاقه ی بی اندازه ات به من باقی مانده یا نه.

کارم شده است خواندن شعرهای سهراب و نواختن گیتارو....

به حرمت خاطره هامون فقط گاهی بگو:د.ست خوبی بود

کم رنگ شدن ردپایت در زندگیم به من نشان میدهد که دور شدی

تبریک میگویم عزیزم ضربه ات کاری بود

(سارا)

تنها تو...

من میگویم

هربار نام زیبای تو را زیر لب با خودم تکرار میکنم

بگذار دیگران دیوانه و دیوانه ترم بخوانند

مهم تو هستی که میدانی قلبم برای توست و تنها مالک ان بعد از خدا تویی

تنها تو....


این روزا خیلی دلم گرفته....


(سارا)

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

وای به حال منه دربدر...

وای به حال من که بهت نگفتم دوست دارم و تو رفتی

وای به حال من که با چشام دیدم دستت تو دست اونه

وای به حال من که چشام هر شب برای تو گریونه

وای به حال من که تو به فکرم نیستی و من شبانه روز به تو فک میکنم

وای به حال من با این عاشق شدنم

وای به حال من که ایندفعه هم گند زدم به همه چیز

وای به حال من،وای به حال منه دیونه ی عاشق که درد و دلمو برای تو میووردم و تو برای اون

بگذریم،بگذریم از این حرفای تکراری،از این دردو دل های اجباری از گو ش سپردن های خیالی و سر تکون دادان های الکی

اما بازم میگم،بازم میگم:وای به حال منه عاشق دربدر

وای به حال این عاشق دیونه که اگه یکمی دلش از سنگ بود اینطوری نمیشد

اما بازم میگم:دل سنگ داشتن در برابر چشمان عصیانگر تو صبر و تحملی میخواهد که من عاشق از ان عاجزم

فریاد میزنم: من در برابر چشمان تو کوتاه امده ام.تسلیم

(سارا)(پروفایلمو بخو نید)